Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 19 april 2010

Om de week mee te beginnen.

Gewoon even oversteken van zondag naar maandag..

Maar dan wel en iets vrolijker foto daaronder.
(weet het niet zeker, maar ik dacht de koekoeksbloem)

Een zeer aangename week toegewenst!

6 opmerkingen:

  1. Ik heb mijn huiswerk gedaan Waltertje, en netjes al je voorgaande logjes doorgenomen. Hihi.
    Strafwerk was het beslist niet, ik bewonder jouw openheid en je gave de dingen te benoemen. Zodus...
    De bovenste foto vind ik bijzonder goed geslaagd: zowel qua opbouw als wat de achterliggende gedachte betreft.
    Ik hoop dat je verkoudheid ondertussen iets beter is? Veel in het zonnetje zitten jongen, dat helpt beslist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in rechte lijn naar volgend weekend, zorgen dat we niet in het water sukkelen
    prettige week Walter en veel plezier met fotokes maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Walter,
    ik zou zeggen van gisteren naar morgen want daar ben je heel goed mee bezig.
    En die leuke blommekens ....dan moet je even bij Josephine kijken 21 maart 2010 daar staat het antwoord, fijne dag nog groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo de thee is op, dus dit is het laatste blog dat ik bezoek deze ochtend (kan nog net) ik noemde die bloemen gisteren kievitsbloemen, maar ik ben ook niet zeker. Ik heb ze trouwens ook gefotograveerd, al was het bij mij niet zo'n overweldigende massa maar een paar solitaire.

    Fijne dag, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaa, dat was het, kievitsbloem..ik had de koekoeksklok horen luiden, maar wist effe niet...
    Ai, en dat overweldigende was in het echt nog veel heftiger.
    Een heel veld vol!!!
    ( Gefotografeerd overigens in een vrij grote heemtuin langs de Bloemendaalse weg te Gouda)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die brug naar een mooie maandag is wel fraai gevonden. Fotografisch ook, daar is wel een schilderij van te maken dunkt mij, met een grote fantasie om dat pad even te laten lopen naar een verre en onzekere toekomst....op dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen