Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 19 april 2010

Sinds ik mij heb voorgenomen....

Nee, ik ga geen onzin verkondigen als; ik begrijp werkelijk niet dat ik zo aankom!
Ik eet gezond en beweeg meer dan genoeg, enz. enz....
Een half jaartje geleden moest ik noodgedwongen stoppen met de sportschool. Het had met een financiële tegenvaller te maken, die zich nu via een maandelijkse aflossing aan het oplossen is.
Ongeveer hetzelfde bedrag dat ik anders aan de sportschool betaal. That's life nou eenmaal en in het begin werkte ik gestaag en bevlogen verder aan mijn conditie...op eigen houtje.
Maar langzaam....sloeg de gemakzucht toe en ook de kilootjes namen langzaam toe!
Totdat ik besloot het probleem radicaal aan te pakken...en dat deed ik!
Sindsdien ben ik acht kilo aangekomen...Hahaha!

Kortom, ik belazer mezelf aan alle kanten!
Wat zal ik mij dit keer eens voornemen.......?
(er niet moeilijk over doen hielp trouwens ook niks hoor)

4 opmerkingen:

  1. Lieve Walter,

    Ga je met jouw kilootjes dan toch op in de massa?
    Kijken naar je mooie kanten Walter,want die heb jij zeer zeker, door jouw inspiratie op mijn bordje te schuiven in plaats van eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Walter, je hebt gelijk, het zijn jouw keuzes.
    Iedereen is de optelsom van zijn totale verleden.

    BeantwoordenVerwijderen