Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 14 augustus 2010

Een boeket.

Een zwijg
een schuldgevoel
of een dwangmatig boeket?
Nee..
Gewoon een vrij en liefdevol boeket.

9 opmerkingen:

  1. Voor "Anna".
    Dank je, je hebt een oud inzicht opnieuw leven voor mij ingeblazen.
    (....blijken uiteindelijk je beste vrienden te worden!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om zo'n boeket te krijgen.
    Dat maakt je dag toch goed.
    Fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In Echtenstein wonend ging ik vaak zaterdags bloeiende takken plukken in Bergwijkpark.
    Mijn buren werden dan verwend met een flinke bos bloeiend.
    Mijn eigen kamer puilde dan uit met van alles.
    Nu wonen er junks en kunstenaars in het eerste restje Echtenstein.
    Het gaat goed met de junks en de kunstenaars.
    Het nieuwe rechthoekige E-wijkje vind ik maar niks. Saai en eentonig.
    De kleine kinderen praten wel vol trots over hun straat.
    En de kinderen van vrienden wonen nu met veel plezier in deze buurt.
    Maar boeketten van prachtige bloeiende bomen en struiken deel ik daar niet meer uit .......
    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

    BeantwoordenVerwijderen
  4. awel, een boeketje echt uit het hart gegeven, zomaar....dat zijn de leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi boeket waarvan de krijger (de ontvanger beodoel ik, niet de strijder hihi) wel genieten zal. Net zoals wij van de mooie foto én het gebaar genieten Waltertje!
    Gaat het nu al wat beter met je rug? Ik hoop het zo voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik neem het gewoon aan en geef het je terug, maar walter...
    volgende keer wel eens wat inhoudelijker reageren anders kom ik met de mattenklopper je billen bewerken natuurlijk, sloof ik me daar nou zo voor uit mopper de mopper, creme brulee maken en dan zeggen mmm lekker pudding:-)
    hihi
    pas op hé.

    zo genoeg gemopper, hier lieve schat,
    een bos blomme,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg mooie clip van enigma, trouwens walter:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. niks mooier dan een vrij en liefdevol boeket
    ze zijn voor jou Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n bouquet in mooie kleuren
    zal vast in grote dankbaarheid
    ontvangen worden...

    BeantwoordenVerwijderen