Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 26 augustus 2011

Niet te tellen!

Foto's verwijderen doe ik nooit!
Eerlijk gezegd is dat een combinatie tussen; uitstellen, luiheid en...denken dat ik er nog ooit iets mee zal doen. En inmiddels is het ook niet meer te overzien en geordend is het ook al helemaal niet.
Zolang m'n 'geheugen' er niet door gehinderd wordt en mijn opslagcapaciteit nog toereikend is, zal er wel niet veel veranderen....( vrees ik).
Want de illusie dat opruimen en ordenenen een leuk winterklusje is, koester ik al een paar jaar!
Hieronder wat foto's uit mijn vrolijke bestand;

Het wachten op mooi zomerweer zat continue op rood.




Groen en rood noemt men complementaire kleuren.
( In de kleurenleer.)


Ja, ja...deze zomer had een lange komkommertijd!



De hortensia's deden het weer prachtig dit jaar, alhoewel menig bloem nu een tikje 'waterschade' heeft.



Een zomers plaatje tot slot.
Optimistisch als ik ben:
Wie weet wat september ons nog brengt?



2 opmerkingen:

  1. Zo is het mooie plaatjes moet je ook nooit wegdoen.
    Je kunt er zomaar een log mee vullen.
    Orde in de chaos brengen is een heel mooi winterklusje. En dan zul je ook verbaasd zijn wat je allemaal hebt.
    Fijne dag vandaag, en op naar een heerlijk weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, ik heb dezelfde ziekte
    ooh september wordt heel mooi hoor, meestal is het zo

    BeantwoordenVerwijderen