Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 23 augustus 2011

Positieve afsluiter van een dag?

Stelletje vuile smeerpijpen dat jullie zijn!
(Waren..)
Een man alleen, die goed is in het huishouden?
Ach, er zijn veel ergere gevallen dan ik hoor.
Vandaag ben ik beschaafd vloekend de pijpen van de afzuigkap te lijf gegaan.
Viezeriken, smeerpijpen waren het en de trap stond ook al niet zo stevig!
Drie schuursponsjes heeft het tuig me gekost en een tevergeefse halve zak soda.
Later ontdekte ik pas dat ik nog ander vreselijk spul in huis had.
Helaas stond ik, wankelend, op de juiste hoogte om gelijk de bovenkant van mijn keukenkastjes onder ogen te komen.
 Ze moesten het verbieden, die idiote vetaanslag!
Hopla, nog 2 schuursponsjes opgeofferd, terwijl ik mij nog net op tijd aan een verwarmingspijp kon vastpakken om geen vloerblessure op te lopen!
Toen m'n t-shirt vast raakte tussen het verroeste scharnier van die oude schilderstrap waar ik op manoeuvreerde, terwijl mijn foute schoeisel een eigen richting op dook ( wie draagt er nou teenslippers op een wankele oude trap!), besloot ik deze ellendige klus te beëindigen en mijn bed in te duiken. Vloekend.
Helaas ging plotseling het zonnetje heftig schijnen en heb ik mij met grote tegenzin in een tuinstoel gevleid om zomer te vieren.
Een natte kont was het resultaat, maar dat mocht de pret niet drukken.
De pijpen zijn enorm opgeknapt.
Ik niet zo....
Verder ga ik dit stukje, spontaan geschreven, echt niet nakijken op schrijffouten enzo, getverderrie nee!

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat die klus ook weer klaar is.
    Je hebt wel het schoonmaakvirus te pakken.
    Rustig uitzieken, doen wat je moet/wil doen.
    En het gaat vanzelf weer over.
    Vooral als de zon schijnt lekker naar buiten gaan.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou nou nou walter......

    een goeie raad, koop een goeie trap en hou die pijpen bij :-)

    * big smile*

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je, ondanks het feit dat ik te weinig omhoog kijk in de kookhoek, voelt de 'sfeer' daar toch een stuk beter nu! (hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. welwel Walter, precies grote kuis daar, en dat pas na dat je bezoek kreeg, een omgekeerde wereld in olland ;-p

    BeantwoordenVerwijderen