Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 1 september 2011

Geen Spijkerbed totdat...?

Inderdaad heb ik het even overwogen.
Even niet webloggen totdat mijn bui over is...
Uitgebreid gaan beschrijven hoe ik mij nu voel zou gaan lijken op het heftig spartelen in een moeras.
Het bespoedigt het wegzinken.
Reacties sluiten voorlopig is eigenlijk wat kinderachtig.
Daarom kies ik, for the time beeing voor dit soort berichten.


Zou ik dat niet doen en passief gaan wachten met bloggen totdat ik me echt beter voel, dan 'weet' ik dat de kans groot is dat ik nooit meer tot bloggen kom.
Zo nu en dan wat plaatsen op Werkwijze is een tweede mogelijkheid waar ik nog gebruik van zal maken.
Daar ben ik namelijk "niemand".
Nou ja, zo goed als....
De optie om "geleende" vrolijkheid en positiviteit te plaatsen heb ik overdacht.
Gelukkig ben ik nog helder genoeg dat niet te doen.

4 opmerkingen:

  1. Goed zo Walter, doorgaan op de manier die jou het beste past.
    Een knuffel voor mijnheer beer, en voor jouw een aai over je bol.
    Maak er een mooie dag van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Walter, het zonnetje gaat schijnen vandaag
    Ik hoop dat het helpt en stuur Tatra ff naar je toe. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. doen alsof je vrolijk bent moet je niet doen Walter
    wat je wel moet proberen te doen is vechten om die bui te overwinnen, je kan het écht wel, je hebt al bewezen dat je doorzetting hebt
    en je hebt hier helpende handen genoeg die je uit het moeras willen redden
    Eigenlijk kan ik niks zinnigs zeggen, enkel een driedubbele dikke knuffel geven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte lieve Walter, en heb na alles wat ik van je gelezen heb en hoe ik jou ervaar er alle vertrouwen in dat t allemaal weer zijn plekje mag gaan krijgen er weer nieuw perspectief Licht, ruimte komt. :)))

    lieve warme groet Kagib

    BeantwoordenVerwijderen