Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 30 maart 2012

Slaappoes gezocht.


Leuk kussen, weer eens wat anders  'de kat op de koe' i.p.v. 'de kat op het spek binden'.
Toch lastig in het donker als ik tastend naar het toilet schuifel en ( zonder het licht aan te doen) Poppie even wil aaien. Ze valt niet op en voordat je het weet steek je al je liefde in een leeg kussen!

Hopelijk vallen jullie wel op in bed als er geknuffeld moet/kan worden...



Welterusten, liefdezoekers!

2 opmerkingen:

  1. Dag Walter,
    weet jij dat er voor de nacht waak lampjes bestaan???
    Die steek je in het stopcontact en ze reageren als het donker word.
    Zelf gebruik ik die al vele jaren
    ze worden eigenlijk veel in kinder kamers gebruikt.
    Ik heb die tik aan de oorlog over gehouden liefs Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen