Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 9 april 2012

Samen...





Slaap lekker...


4 opmerkingen:

  1. samen :o)
    wij nemen dan mee naar bed een zakje frit?
    je berichtjes hierboven had je beter niet afgesloten voor reacties, want dat is wel een grote waarheid wat je daar schrijft

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lieffff ... samen met je bijtknuffel lekker slapen gaan. Leuke foto Walter.

    Ik las je (gesloten) blog over laten we het herkenbaar houden. Hoe herkenbaar voor mij.

    Mag ik de tekst over De waaiende winden van je gemoedstoestanden dienen binnen je windscherm te blijven meenemen voor in mijn blog? Ik zet je naam er wel bij natuurlijk.

    Het is zo herkenbaar voor mij en natuurlijk in het algemeen voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lutje, ten eerste bedankt dat je het een 'grote waarheid' vond. Afgesloten heb ik het juist om de inhoud van het stukje te 'bekrachtigen'.

    Diana...leuk als je er wat van gebruikt hoor, natuurlijk is dat prima, vooral als je 'deze bron' erbij vermeldt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt Walter. Ik wil het verwerken in een tekst.

    Wat Lutje zegt het is een grote waarheid wat je schrijft. Bepaalde teksten van je werken diep op me in. Zeer inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen