Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 8 april 2012

Voorgekookte paaseieren.



De mogelijkheid van webloggen,
je bereidt het voor en het komt op de gewenste 'Paasdag' te voorschijn.
Kijkfoto's waar je misschien een goed gevoel door krijgt.
Misschien, want 'je goed voelen' is eigenlijk iets dat je zelf kan bewerkstelligen.
De ene keer bij tegenspoed kan het en hele klus zijn en lijkt het bijna onmogelijk,
de andere keer heb je er deze foto's niet eens bij nodig en komt het je vanzelf aanwaaien.
Een voorgekookt bericht met de meest oppervlakkige diepgang die je je maar bedenken kunt!
Pasen...je kan zelf invullen wat dat voor je betekent.


Poppie kijkt even wie er vandaag dit weblog bezoeken...




The shadow of a doubt?
Nee hoor, gewoon de schaduw van Poppie, geprojecteerd op de wand tegenover het raam.



Mijn ex kwam op visite om mijn nieuwe (?) aanwinst te bewonderen
en nam rozen mee.
Aardig hè?
( Met nieuwe aanwinst bedoel ik niet de tafel hoor!)


Tafelblad van voor de deur aangetroffen salontafel.
Tijdelijk geadopteerd.
Als hij bevalt mag hij blijven.
Hij ( de nieuwe aanwinst) die hem voor mij vond ook,

;-)

3 opmerkingen:

  1. Mooi dat bosje rozen.
    Nee, ik weet wel wat / wie je bedoeld.
    Ben maar blij met alle nieuwe aanwinsten.
    Fijne pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Poppie

    alle nieuwe aanwinsten zijn dus goedgekeurd :-)

    t zit allemaal in dat hoofd hé, je goed voelen en slecht voelen ligt dicht bij elkaar, maar ik ga steeds voor het goed voelen :-)
    slecht voelen hou ik voor verdrietige gebeurtenissen en dan nog probeer ik zo vlug mogelijk dat knopje om te draaien

    gezellige paas of niet-paaszondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten ;-) én een warme paasknuffel voor Poppie en jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen