Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 26 augustus 2012

Tijd staat niet stil.


Maar als er een 'bewogen' leven' overheen gaat...
Tja, 30 is nou eenmaal geen 62!

En mijn moeder leek een filmster!
Zie; fotoblog

Op zoek naar een map met belangrijke papieren, stuitte ik op een oud foto album.
Confronterend?
Hihihi, wat denk jezelf?

En nee, het is niet mijn kleinkind hoor!



2 opmerkingen:

  1. nee, de tijd staat zeker niet stil, die vliegt voorbij
    maar jij bent nog steeds Walter, heel zeker een beetje wijzer dan toen :-)

    jij even terug in de tijd en ikke ook, maar beetje verder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het eerste wat ik dacht toen ik door het blogoverzicht ging was he wat moet Tom Selleck nu bij Walter?

    Blijkt het jezelf te zijn. Leuk zeg oude foto's van toen.

    Even terug in de tijd ...

    BeantwoordenVerwijderen