Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 22 september 2012

Anders doorbloggen?



Deze blogger heeft Spijkerbed verlaten en blogt voort op;


Werkwijze(klik)
Een  verdere stap naar innerlijke vrijheid kan zijn;
Het loslaten van verwachtingen, niets van te voren invullen, zelfs niet als hoop of 'geloof', het nemen zoals het komt.
Verwacht dus geen diepere gevoelens van innerlijke vrijheid door het loslaten van verwachtingen...


Voorproefje Werkwijze?
Zolang je er maar niks van verwacht!
(@)


en

(C) Walter's fotoblog(klik)

Een voorproefje....binnenkort de hele serie op fotoblog!


Het Spijkerbed concept ( dat bleek het achteraf te worden) was nu reeds beschouwd, best aardig!
Niet van te voren bedacht, maar al snel ontstaan;
Drie berichten per dag, waar er gemiddeld één serieus van was, een vooral 'beeldend' en een
min of meer luchtig...
Soms aangevuld met een slaapbericht.
Mocht het toch weer erg gaan 'kriebelen' dan ben ik niet van plan dat te onderdrukken!
Tis maar dat je het weet.
(@)

3 opmerkingen:

  1. ik kom je even kietelen zodat het kriebelt :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Walter,
    het valt ook niet mee om zo lang op een spijker bed te liggen, dan word je rug een vergiet HA,HA,HA.
    Melly Uyldert heeft daar wel een op lossing voor groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, en toch zal ik dit blog missen... en ik denk, jij ook op den duur. Want hier kon je al je zieleroerselen kwijt en je deed dat in mooie teksten en dito foto's Walterje!

    BeantwoordenVerwijderen