Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 1 september 2012

Rood en druivenblad.











Een stil moment.
Bloggen; stoppen of doorgaan.
Pauze aankondigen om alsnog de volgende dag weer met berichten te verschijnen?
Rood = Stop.
Groene druivenrank = doorgaan.
Het groen van doorgaan is erg in de minderheid.
Wachten tot de druiven rijp zijn is ook een optie.


5 opmerkingen:

  1. Of de balans nu overslaat naar het rood of groen.
    Jij weet wel wat je moet doen.
    Misschien is het wel goed wat meer tijd voor andere dingen, zoals de sportschool of de kunstgroep.
    Stoppen met bloggen betekent zeker meer tijd over voor andere dingen.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wachten is een goede keuze....waarschijnlijk schenk je dan zomaar ineens een goed glas wijn van je eigen druiven in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat je ook doet, het is altijd goed!
    Mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoop dat er heel veel groene druiven gaan groeien
    ik zou je missen
    maar jij moet je goed voelen bij je beslissing

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon even kalm aan doen Walter. En als je weer zin hebt nou dan zet je er gewoon weer wat neer. Ik neem me maar niets voor en blog zoals ik er wel of geen zin in heb.

    BeantwoordenVerwijderen