Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 21 december 2012

Durf je straks te kijken?




Nee, ik ga geen grapjes maken over de 21-12-12 voorspelling.
Integendeel.
Laten we elkaar en onszelf in 2013 maar eens op een geheel andere manier serieus nemen.
Met begrip voor ieders individuele zijn.
En er niet van uitgaan dat de ander daarin de eerste moet zijn!

Zijn die je bent zonder een ander in de weg te leven, maar ook zonder jezelf tekort te doen.
Natuurlijk is dat even puzzelen, want soms lijkt het ene het andere in de weg te staan.

Ja, ik durf straks te kijken of we er nog zijn.
En zoals altijd;
Laat angst niet je raadgever zijn, ook al vermomd het zich soms als intuïtie of 'gezond' verstand. 






1 opmerking:

  1. tuuurlijk durf ik nog te kijken

    en voor dat andere, ik zal mijn best doen Walter

    BeantwoordenVerwijderen