Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 7 januari 2013

Leuk om te doen.

De taak van Atelier fotograaf nam ik schoorvoetend aan, ik ben geen mens meer van verplichtingen  op je schouders nemen, maar met de nodige kreten van; weet niet of ik er geschikt voor ben hoor!, heb ik het toch min of meer op me genomen.
Donderdag j.l. heb ik, samen met één van de deelnemers aan Gouwe Palet de eerst aanzet gemaakt tot het vervaardigen van een promofilmpje voor de 'club'. We zijn er nog lang niet hoor, er mogen nog veel foto's bij, maar dat was nu makkelijker te zien doordat we met het in elkaar zetten zijn begonnen. Niet echt een 'aanstekelijk enthousiasmerend' bericht..ik weet het.

Ik sluit het dan ook af als de meest stoffige droogstoppel zou doen;
Het was leuk om...te doen.



En vandaag ben ik er waarschijnlijk weer aan het schilderen.

Einde bericht. 






Afstand nemen en soms zelfs afscheid, het kan onvermijdelijk zijn.
Vaste patronen of relaties kunnen je nog min of meer dwingen om ongewenste zaken of verbindingen  vast te houden, maar vallen die weg, dan kun je niet veel anders dan je in het nieuwe wagen...
Afscheid nemen doet altijd pijn, ook als je er zelf voor kiest.
Mijn persoonlijke leven heeft een bepaalde wending genomen...
Oorzaak en gevolg, maar ook een bewuste keuze die soms niet voor 'anderen' te volgen is.

Alleen...maar toch niet eenzaam.
Eenzaam is mijn hart nooit.



3 opmerkingen:

  1. Niet echt een 'aanstekelijk enthousiasmerend' bericht...???
    Wat ben je toch een mafkikker, het is toch hartstikke leuk om zoiets te kunnen doen, en dat klinkt beslist niet stoffig!!!

    En mijn voelsprieten zeggen mij dat jij het heel
    spannend vond en dat je het als een mooie uitdaging hebt beleefd om daar mee bezig te zijn.........en terecht!!!

    Liefssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch een leuke klus, zo'n promofilmpje maken.
    Dat gaat best goedkomen..!!
    Lekker schilderen vandaag weer.
    Fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bedoel vooral dat de beschrijving wat saai uit mn toetsenbord kwam..Het was superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen