Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 26 januari 2013

Mannelijke rakkers met jurkjes.





We houden van herkenbare rituelen, zelfs al roepen we dat we er tegen zijn.
(Doe ik wel eens en ben ik ook vaak...)
'Iedereen een prettig weekend gewenst!'

Maar wat mij betreft heb ik liever dat je dat prettige verdeeld over je hele week!
Heb je toch veel meer aan dan hijgend van de stress de weekend ontspanning als plicht te zien?
Ach, ik dol maar wat hoor..
Twee dagen van de week gebruiken om alles even los te laten is zo'n slecht idee nog niet.
En dan dat 'loslaten' dat je geoefend hebt in het weekend de hele week lekker voortzetten!
Het schijnt ook goed te zijn voor..de stoelgang! (@@@)

Deze 'narcistische jongens' groeien als...voorjaarsbollen ( groeien als kool vond ik ongepast klinken)
In dit stadium vind ik het nog echt van die mannelijke rakkers ( geen idee waarom hahaha ) later met die bejurkte trompetjes krijgen ze toch ook iets vrouwelijks over zich.



6 opmerkingen:

  1. Als huisvrouw zijnde ken ik niet echt goed het weekend. Ik merk het alleen omdat de kinderen vrij zijn en zondags mijn man thuis is. Als ik wil ontspannen doe ik het op het moment dat het kan en het me uitkomt daar heb ik het weekend niet voor nodig. Dan ga ik tekenen, het ontspant en is heel erg fijn om te doen. Je zit in de flow en vervelende gedachten zijn gewoon even weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet er toch maar van Walter.
    Je hebt wel gelijk hoor, dat je van iedere dag moet genieten.

    En laat die mannelijke knolletjes, maar opgroeien tot mooie vrouwelijke bloemetjes.
    Ze staan er nu fier, trots en rechtop bij.

    Fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat kan je hier op zeggen, ik geef je gelijk :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prettige dag Walter, elke dag van het jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je An...laten we de nachten ook niet vergeten! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen