Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 25 februari 2013

De Nederlandse taal.



Als creatieve schrijver, zeg gerust ook impulsieve schrijver, neem ik vaak de vrijheid de grenzen en beperkingen van onze taal te overschrijden, maar wat ik voor mezelf onvergeeflijk vind is als ik de fout in ga met de grammatica!
Vaak is het niet zozeer het 'niet-weten' als wel de blinde vlek van het 'niet-zien'!
Bij het herlezen van mijn schrijfsels vergeef ik mijzelf met de nodige arrogantie mijn kromme zinsopbouw...'Het heeft wel wat', daar sus ik mijn taalkundige geweten dan maar mee.

Ezelsbruggetjes bij grammatica, heel vaak heb ik ze nog nodig!
Vinden even door b.v. lopen vervangen, en meer van dat soort trucs.




En weer begint er een nieuwe week.






1 opmerking:

  1. Goede start van de nieuwe week.
    Ook met bruggetjes kom je ver, helemaal tot in Amsterdam :-)...!!
    Fijne dag en veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen