Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 13 april 2013

Vruchten plukken.







Weten wie je bent, jezelf leren kennen, leren begrijpen.
En weten dat je verandert, maar toch ook dezelfde blijkt.
Die herkenbare persoon waardoor en waarmee je leeft.
Niet meer de Ik van het onbewuste voortgaan.
De ik van de zelfkennis...
En dan toch ook weer altijd zoveel te ontdekken...
Want situaties verschillen, gebeurtenissen kunnen totaal anders gaan dan je gewend bent.
De vruchten plukken van al die ontdekkingsreizen die je ondernomen hebt,
om uiteindelijk weer terug te keren naar wie je altijd al was.
Net als een reis naar een schitterend land.
Thuisgekomen, ook dan weer zoals je bent.
Maar dan weer een ervaring rijker.
De innerlijke reis waarvan de souvenirs niet in een glazen vitrine kunnen.
Deze 'souvenirs' zitten in de vitrine die 'Jij/ik' heet.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten