Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 27 april 2013

Wiekend het weekend niet?






Komen laten wat komt, zelfs in dit bericht...
Mocht ik weekend-inspi hebben, dan komt er wat, zoniet dan niet.


Eerste inspi; 8:37 uur

Vergeten.
Dat wat ik wist
Niet meer weten.

Mijn krentenbol met kaas rijmt niet op 'eten'.
Op koffie rijmt ook al niets.
Beetje suiker erin?
Dan rijmt er tenminste iets.




Welkom en relax..
Alweer een luie dag?
Een weekend waarin niets mag.
O nee, een weekend waarin niks moet en alles mag.
Alhoewel alles wel wat erg veel is.
Veel van 'alles' kan je toch beter in beslotenheid doen.
Bij de laatste zin ben ik zelf even kwijt wat ik bedoel.


En eigenlijk is Alles mooi. (klik)






Suikerzoet..




















8 opmerkingen:

  1. Zo is het, alles mag en niets moet...!!
    Fijn weekend Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Walter,

    Bedankt voor je bezoek en het volgen van mijn blog.
    Op jou site,is een hoop interessants te zien en lezen,
    ik zal je ook aan mijn lijst toevoegen.
    Een fijn weekend gewenst, groeten van Edward.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Edward, maar dit is niet mijn fotoblog, maar mijn van-alles-wat blog hoor. Ook een heel lekker weekend gewenst!

      Verwijderen
  3. Vraag mij af wie het weekend heeft uitgevonden.

    Eerlijk gezegd vind ik elke dag bijzonder of niet....., oke! deze keer houden we het maar bij het weekend.

    Ik moet toegeven dat je tuin suikerzoet is, maar wel erg gezellig.

    Heel fijn weekend!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar Loes, mijn tuin beweegt het hele jaar door! Van zoet tot 'rampzalig'? Maar plezier heb ik er wel mee hoor...Elk straaltje zon pik ik mee! Zelfs mijn vijgenblad kan af in mijn tuin... ;-)

      Verwijderen
  4. suikerzoet maar o zo mooi dat tuintje

    oja, ik zag onlangs Rob De nijs op tv
    je gaat steeds meer op hem lijken, of is het hij die op jou gaat lijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rob de Nijs mocht willen dat hij op mij leek! Haha,wil je me niet meer zo intens beledigen An! :-))))

      Verwijderen
    2. whahaha, nounou, ik vond het wel een compliment hoor :-)

      Verwijderen