Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 25 mei 2013

Niet vooruit te branden...





Gister had ik zo'n dag...
M'n kont leek wel vastgeplakt aan m'n bureaustoel, gelukkig één met een draaipoot.
Néé, daar bedoel ik niet mezelf mee hoor, gnagnagna.
Zo een draaipoot zorgt tenminste nog voor een beetje beweging en dan af en toe stond ik op en liep naar beneden om naar mijn rommelige aanrecht te staren en om een paar dingen te verplaatsen met de illusie dat ik aan het opruimen was...
Ach, ik denk maar zo, ik heb vakantie ( had kunnen hebben)
Ben toch best een rare kwast, soms ben ik niet vooruit te branden en andere keren ben ik met van alles bezig en kan nauwelijks rusten tussendoor.
En dan dit soort schrijfstukjes, ...ik weet ook wel dat geen hond ze leest, zou ik ook niet doen hoor!
Uit gemakzucht zet ik er een oude foto bij..zeer actueel op dit moment!
Om je uit de droom te helpen, dit stukje typte ik gister rond 10:00 uur en vanmiddag krijg ik visite...
Een 'mystery guest'.... voor alle zekerheid cocosmacronen in huis gehaald.
Zullen wel weer in mijn maag verdwijnen!!




2 opmerkingen:

  1. waf waf hier is een hond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hèhè, ik liep vast op dit postje
    zou dat aan die mysterie guest liggen
    ik hoop dat je een gezellige namiddag had

    BeantwoordenVerwijderen