Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 11 mei 2013

Vrolijk plaatjes kijken?


Dit was de eerste aanblik toen ik mijn huis verliet..


Voorlopig gaat het daar op lijken op mijn Spijkerbed.
Liggen op roestige spijkers heeft gevolgen...
Het schrijven gaat minder, maar de plaatjes willen nog wel.
Mijn teksten neigen steeds zo diep te worden, dat ik steeds vaker besluit ze niet te plaatsen.
Dus doe ik dat dan ook niet!
Als ik mijn Nikon uitlaat voel ik mij helemaal..
Zen.

Wat moet je dan eigenlijk nog met ingewikkelde teksten?
Doe het goede en heb lief.
Koester geen wrok tegen wat of wie dan ook.
Het doet vooral jezelf pijn.
In stilte ben ik, ongeacht hoe ik mij voel.
Ik ben.

En zo kwam ik weer thuis.

Ik ben de plaatjesmaker;

Het hele gebeuren te zien op fotoblog
klik



Geen opmerkingen:

Een reactie posten