Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 22 juni 2013

Deed jij dit al?


Gelijk maar eerst het hele proces afgebeeld!

Scheiden is voor niemand leuk...


Gelukkig is er de relatietherapeut...


En nu effe doorduwen..


Voilá, het knijperleed is weer geleden.



Boven het trappegat je wasgoed ophangen, tja hier doe ik dat regelmatig.
Het nadeel is dat ik dan scheef over de balustrade hang en..mijn knijpers nemen soms dat gedrag over.
Scheef gaan..en dat hupsakee storten ze zich in twee helften de diepte in!
Vaak gebruikte ik later die helften om ergens iets mee op te vullen of als wigje te gebruiken.
Dat zal dan wel mijn 'mannelijke kant zijn geweest. Hihihi.
( Onderschat nooit de mogelijkheden van halve knijpers!)
Een mens is nooit te oud om te leren en laatst vroeg ik mij af waarom ik die krengen niet gewoon weer in elkaar zette!
Gaat niet eens om het geld hoor..
En zie, een kind kon de was doen en..nog ophangen ook!

Het ingeflitste gat ziet er daardoor extra dreigend uit!


Dit valt onder eob
Extra onbenullige berichten.
Maar goed genoeg voor een zomerblog.
Tog?

2 opmerkingen:

  1. Met die wasknijper heb je alles wel heel goed geïllustreerd, knapperd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch genoten van dat extra onbenullige bericht.
    En zo onbenullig was het niet, onderschat nooit en halve wasknijper.

    BeantwoordenVerwijderen