Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 6 juli 2013

De tijd gaat niet hard.



'Het is toch wat, we zijn alweer halverwege de zomer!'
'Jeetje, het is alweer jaren gelden, het lijkt wel alsof het gisteren gebeurde!'

Toch een beetje vreemd om zo naar het leven en de tijd te kijken, of eigenlijk is het helemaal niet vreemd.
Zo nu en dan doen we het allemaal wel eens.
(Sommige mensen doen het iets te vaak)
Dat rare idee van 'leven in het Nu'....
Nee, helemaal geen raar idee, het is even wennen om zo naar het leven te kijken, vandaag.
Herinneren is een natuurlijke zaak...maar het is het koesteren van herinneringen waardoor alles voorbij lijkt te gaan.
Lijkt te gaan?
Ja, lijkt te gaan.
Een stukje, kort door de bocht zoals dat heet.
Maar ja, daar is het nou eenmaal Nu voor!
En dan wens ik Nu iedereen een
Fijn weekend.
(@)

En als je meer wilt weten over 'geen tijd' klik dan maar op
hier 

 

2 opmerkingen:

  1. haha Walter toch, een link naar mijn tijd

    eigenlijk zou het toch zalig zijn om tijdloos te zijn, geen leeftijd te hebben zelfs

    eigenlijk heb ik dat al goed afgeleerd van op m'n uurwerk te kijken, behalve als ik de trein moet halen :-)
    vroeger deed ik niet anders dan het uur in de gaten houden, beroepshalve dan want tijdsdruk en deadlines zorgden daar voor

    en eens in het verleden duiken doet iedereen wel, er valt daar veel te vinden en we mogen het verleden gelukkig nog altijd verder aanvullen

    prettig weekend Walter

    BeantwoordenVerwijderen