Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 8 november 2013

Basic!








Ik kon het toch niet laten..
Toch aan de slag gegaan en kon moeilijk stoppen.
Alles doet het weer en de basis is aanwezig om..
Om verder te kijken wat ik er nog mee wil en kan!
T.v. hangen bij The Voice en morgen?
Morgen eerst maar eens uitslapen, want er is veel schoonmaak werk te doen.
( Er moeten nog veel puntjes op de i hoor!)


13 opmerkingen:

  1. De Voice, die had ik je niet toebedeeld !!. maar goed ..... geniet ervan, en zet morgen op je gemak, na het uitslapen de . op I.
    Zit er wel gelikt uit die keuken van je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig wordt mij image bijgesteld A, ik ben een breeddenkend en..kijkend mens!
      Ik hoop dat je mijn mijn eenvoudige kant vergeeft. ;-)

      Verwijderen
    2. Ja dat vergeven wordt nu moeilijk, je bent nu bijna net een mens.

      Verwijderen
  2. Leuk! Jij wordt nog de 'Yotam Ottolenghi' van de Lage Landen met deze keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zeg het eerlijk..Yotam moest ik effe googelen! Helaas was het geen Oosterse Wijze. ;-)...

      Verwijderen
  3. Het is heel mooi geworden...!!
    Daar heb je vast nog heel veel jaren, veel keuken plezier van.
    Lekker uitslapen vandaag en dan nog maar wat .... op de i zetten, stof wegwerken denk ik.
    Fijne zaterdag Walter, ook genieten van je mooie keuken hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit hoor!En wat staat er in de oven?
    Wat is er mis met kijken naar The Voice eigenlijk? Ik kijk elke week en vind het leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook hoor, heerlijke ontspanning en heel af en toe...meegalmen! ;-)

      Verwijderen
    2. Ehm..in de oven stond een pizza, ben nie gek genoeg om gelijk hurry up te gaan kokkerellen. ;-)

      Verwijderen
    3. het licht was aan in de oven..vandaar pizza is toch ook lekker :)

      Verwijderen
    4. Had je inderdaad goed gezien..aan het opwarmen voor de pizza! ;-)

      Verwijderen