Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 11 november 2013

De absurde macht van..




De grootgeldbeheerders...
De banken die ons geld manipuleren, niks beheren, nee manipuleren!
Sta ik weer eens ouderwets cash geld te pinnen bij zo'n vrolijk oranje ING automaat, hebben ze het hele systeem ( weer) veranderd!
Nee, je staat al lang niet meer in een z.g. verantwoordelijk postkantoor, er is niemand meer die je kunt aanspreken!
Het ding staat inmiddels anoniem bij een sigarenboer!

Iedereen heeft moeite om normaal te kunnen pinnen, dus niet alleen die arme oudjes, zoals ik bijna ben!
Een vrouw voor mij keert zich om en spreekt mij aan;
'Waarom pikken wij dit eigenlijk nog van die bankbeheerders'?
 Tja, dat denk ik zo vaak als ik dat gerommel van die corrupte bankbeheerders zie.

Ongetwijfeld loopt dat een keer vast en gaan we eindelijk naar;


De nieuwe tijd!




3 opmerkingen:

  1. gewoon weer onder je matras bewaren :-) moet je ook geen bankkosten meer betalen elke maand

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan zeggen ze ook nog dat het beter gaat worden, op deze manier....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De huidige bankentijd is eigenlijk te absurd voor woorden. Die nieuwe tijd mag voor mij nu aanbreken wat betreft de banken, wat die nieuwe tijd dan ook mag zijn.Stel dat het dan nog slechter wordt. ?

    BeantwoordenVerwijderen