Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 4 november 2013

Mooi niet!





Mooi of niet mooi, de foto vind ik nog best sfeervol, maar het is ook wel hoe ik me een beetje voel;
In de knoop en niet meer aangesloten.
Vandaag wordt het de vierde dag dat ik zonder verwarming en warm water zit en alhoewel het niet extreem koud is buiten, begint dat binnen wel zo aan te voelen!

( Ik zit iets positiefs te bedenken...)

[10 minuten later...]

De maaltijd salades van de Hoogvliet zijn in de reclame, van 3.99 voor 2.99, goeie oplossing nu ik voorlopig nog niet kan koken. Ze zijn best smakelijk en ook vitaminerijk.



[ Weer 10 minuten later]

De ochtendjas die ik nu voortdurend over mijn kleding draag houdt de kou buiten en de warmte binnen.


[ 6 minuten en 44 seconden later]

De stijl van dit bericht was een poging tot humor...

Zelf vind ik de poging behoorlijk mislukt.
Straks komt de loodgieter, dus gaat mijn bovenverdieping ook even in de onrust mee delen, de verwarmingsketel bevindt zich daar namelijk...

Mocht ik deze week niet meer verschijnen dan heeft hij mijn internetkabel naar de klote geholpen, die loopt namelijk gelijk met de pijpen omhoog naar mijn pc kamer.
Sorry voor 'de klote', ik moet toch ergens m'n ongenoegen in kwijt!

 
Ik wens iedereen een vrolijke en gezellige week, inclusief mijzelf!
En dan toch weer wat bloginspiratie gekregen!

5 opmerkingen:

  1. Hoop dat ze je vandaag voor een groot deel uit de ellende kunnen helpen en je toch weer aan warmte en warm water kunnen helpen.
    Want dat is helemaal niets.
    sterkte Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel zeer onbehaaglijk zo. heb je ook geen electriciteit, misschien een elektrisch kacheltje?
    Ik denk ook weleens, wat zijn we toch gewend aan veel luxe eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad die vanzelfsprekendheid van luxe! Volgens mij ga je dat door dit soort dingen weer even extra waarderen. Gelukkig wel electriciteit..Warm water via de waterkoker! En mezelf wassen bij de wasbak... ;-)

      Verwijderen
  3. Mijn mondhoeken zijn lichtelijk gekruld, komt door mijn herinneringen en voorstellingsvermogen oftewel fantasie.
    Ik zie je al te lopen te ijsberen en te blauwbekken van de kou ;-)
    Sterkte ..... en ik hoop dat het kabelthje ongeschonden blijft want dan zit je in de knoop en niet aangelsoten....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. positief is: het vriest niet, goed gezien van je huisbaas om het nu te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen