Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 21 november 2013

Nog steeds aan het versoberen.





Hoe is het toch mogelijk hè, zelfs om te minderen moet je eerst meer doen, net zolang totdat het zichzelf wijst.
Een eenvoudig leven willen leiden kan nog vrij ingewikkeld zijn.
Want wat is een eenvoudig leven eigenlijk?
Blijkbaar weet ik dat ergens in mijn achterhoofd omdat ik er duidelijk naar verlang.
Maar eens een flinke klap op dat achterhoofd geven, misschien komt het dan vanzelf naar voren.
In ieder geval is de foto reeds eenvoudig en vrij sober ook.
Vind je ook niet?



4 opmerkingen:

  1. Niet te hard klappen hé, eenvoudig leven hoeft je geen pijnlijk hoofd te kosten.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor, ik klap met relativerende humor en vind sober leven een leuke uitdaging. Gelukkig leven we in een land waar soberheid een uitdaging kan zijn en geen bittere noodzaak. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eenvoudig leven, kan je op veel manieren invullen
    zelf zie ik het als drukte en gehaast vermijden, niet druk maken in wat 'ze' zullen zeggen en denken, geen luxe-regeltjes volgen, de natuur opzoeken, me gewoon laten drijven van dag tot dag, genieten van wat ons gegeven is: een bloem, een boom, een lief mens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie vraag, wat is een eenvoudig leven eigenlijk ?

    BeantwoordenVerwijderen