Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 13 november 2013

Schudden voor gebruik. ( Mèt recept!)





Koken was altijd al m'n hobby en nu, in mijn sprankelende nieuwe keuken is het helemaal een feest!
Dit keer een feest met nat vuurwerk!
Ravigote saus erbij van Calvé, het leek me wel wat en terwijl mijn goddelijke zalmgerecht al op tafel stond, leek het me een goed idee de dikke saus in de fles eens flink door te schudden, dus zet ik alle kracht!
Het dopje bleek niet aangeschroefd te zijn...in m'n haar, in m'n baard, over de vloerbedekking, m'n hele shirt onder en zelfs de trap naar boven!
Schudden voor gebruik?
Volgende keer effe doppie checken....

Toch maar even eerst schoongemaakt, gelukkig met een stevige glimlach om de lippen.
Recept was erg simpel en daardoor extra lekker!
(Versoberen..)
Diepvries zalmmoot in blokjes gesneden, wat prei, bleekselderij en tomaat, slechts gekruid met wat vers gemalen peper en zout.
( roerbakken)....enne, voordat ik het vergeet, de rest van de saus erbij.
Ook op het bord was de saus een feestje!




Smeet akelijk! 
Want smijten met saus deed ik!

4 opmerkingen:

  1. Haha....ja doppen moet je altijd controleren voor je gaat schudden.
    Maar gelukkig smaakte je maaltje goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De keuken is bij deze dus officieel ingezegend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig gebeurde het aan de eettafel in de huiskamer!! :-)))

      Verwijderen