Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 29 november 2013

Serieus mee bezig geraakt.

Wat een verandering in huis toch allemaal teweeg kan brengen!


Eergisteren kaartte ik het al aan en ik ben er serieus mee aan de slag gegaan.
Wegdoen of bewaren.
Waar ik allemaal al niet mee in mijn handen heb gestaan!
Een pen die het nog nauwelijks doet.
Een fout 3D brilletje dat niet echt werkt!
Ongelooflijk, als je 'wegdoen' serieus aanpakt
dan kan bij de geringste dingen je het angstzweet uitbreken.
Het is toch allemaal wat..
De angsthaas in jezelf kan zomaar ineens de kop opsteken bij;
Serieus bezig raken met wegdoen.


4 opmerkingen:

  1. Soms moet je gewoon eens serieus opruimen.
    Plaats maken voor weer andere dingen.
    goed bezig Walter.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wist je nog wel van het bestaan af van dat foute 3D brilletje ? Of was die allang vergeten ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is nog dommer dan dat, hij lag naast m'n pc en elke keer dat ik 'm trachtte te gebruiken ergerde ik mij eraan! :-)))

      Verwijderen
    2. Ik dacht dat ik het soms bont kon maken maar ..... ;-) ik zeg niks meer ;-)

      Verwijderen