Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 10 december 2013

En dan ook nog je ramen gelapt vandaag?



Zoals je ziet, dubbelglas!


Ja, tis erg...
Ik schaam mij werkelijk dood!
En toen ik de verwarming bekeek
liet ik het er niet bij zitten.
Soppen die handel, wel zittend op de grond.
Dus toch erbij zitten...


6 opmerkingen:

  1. Neenee, het zijn goede grote, geen kleine ruitjes! Daar hou ik niet van. ik ben een lichtmens hoor :-)
    ik moet zeggen dat je mijn held van de dag bent, want u bent de 1ste dat mijn ramen zou komen poetsen.. er zijn dan toch nog helden???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, die van mij zijn ook weer schoon, maar je weet ik laat het doen en jij doet het helemaal zelf.
    Je bent een kanjer...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die van mij kijken smekend jou richting uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee van die verwarming. Het ziet er nu zo licht en zonnig uit bij je, dat je verwarming overbodig lijkt te worden.

    BeantwoordenVerwijderen