Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 14 december 2013

Keurige mensen en sex.





Ja...ik weet het zeker, al mijn volgers en bezoekers zijn keurige mensen
Menigmaal heb ik een bericht in elkaar geflanst over....sex!
En dan toch maar weer niet geplaatst.
En natuurlijk alleen de sexbeleving van mannen, want ik ben nou eenmaal gebonden aan dit mannenlichaam en kan mij niet echt inleven in de sexbeleving van vrouwen.
Oké, via vriendinnen, dus van horen zeggen, maar hoe eerlijk durven ze te zijn?
Wat mannen onder elkaar betreft..ik geef mezelf nogal makkelijk bloot en dan blijken andere mannen dat ook snel bij mij te doen.
En toch, helaas lieve lezers, lezeressen, een echt stukje over sex zit er wéér niet in!
Dit is een openbaar blog, niks geen 'alleen voor volwassenen' blog!
Maar als ik jullie zou vertellen wat ik de afgelopen 30 jaar heb meegemaakt, zou je het nauwelijks geloven!
Mannen, we zijn toch best een bijzonder soort..



Grote bek, klein hartje?


Ga maar beter geen vragen stellen want daar reageer ik toch niet op!

:-)))))

Hoezo???



5 opmerkingen:

  1. Dus toch nog maar even niet, ook goed.
    Niet alles hoeft de wijde wereld in.
    Dag en nachtdromen mag altijd en daar bezorg je niemand blozende wangen mee.

    fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar goed dat ik op de thuislocatie dit blog zit te kijken, op et werk was het meteen geblokkeerd geweest door simpel weg het woordje "sex"
    En aangaande het onderwerp, ik vind van mijzelf dat ik een hele brave jongen ben, mijn vrouw is een andere menig toegedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, A, ik geloof je op je woord wat betreft dat 'sexwoord' en wat betreft 'brave jongen', ik deel jouw menig en niet die van je vrouw! Je kan niet anders zijn dan een keurige en trouwe 'huisband'.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen