Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 5 december 2013

Winterklaar maken.




Met mezelf winterklaar maken ben ik al aardig bezig.
Ik vermoed zelfs dit jaar eens geen kerstboom neer te zetten, gewoon achteloos een bal hier en daar, meer niet.
Groupy kaarsen en dat soort dingen.
Lichies voor m'n raam en..
Ho, ho ho!
Dit jaar sluit ik sober af.
Niks lichies! ( Lichies zij niet te vinden in de Nederlandse taal helaas.)

Na de kamer is de tuin aan de beurt, gelukkig hoef ik daar het plafond niet te witten.
De ladders die daar voor bestemd zijn ( Jakobsladders ) kun je niet zomaar te verkrijgen.


4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Die zal ik dan maar zelf opdrinken..heb al heel lang geen auto meer! De dag beginnen met een glaasje of twee? :-)

      Verwijderen
  2. zelf kerstboom spelen kan ook, je inwikkelen met lichtjes dan wordt je een nog stralender mens dan je al bent

    de stoel ziet er uitnodigend uit zo tussen de herfstkleuren

    BeantwoordenVerwijderen