Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 11 januari 2014

En net nu ik over het bloggen ben gaan schrijven...



Meestal werk ik aan een blogbericht op een moment dat ik inspiratie heb en menigmaal als ik tè ver vooruit werk plaats ik dat bericht op het laatste moment toch niet. M'n gevoel is er dan niet meer bij of ik vind het achterhaald.
Rond de nieuwjaarswisseling besloot ik mijn blog nieuw leven in te blazen door met nieuwe, mogelijk vaste items te komen. Ik schiet even in de lach, ik schrijf dit alles op een manier alsof mijn blog van levensbelang is voor heel Nederland ( en omstreken..) En dan te bedenken dat ik niet meer dan 3 bezoekers per dag heb.
Hahaha! ( Je mag hopen dat het laatste een grapje is, toch?)
Maar ja, een mens moet zichzelf toch een beetje serieus nemen?
Anders kan ik net zo goed papiertjes vol gaan krabbelen met...(?) hoe heten die dingen ook alweer als je tijdens je werk of tijdens een telefoongesprek zit te klieren op een papiertje?

Oké, waar was ik ook alweer gebleven en waar gaat dit bericht eigenlijk over?
O ja, het ging erover dat ik voor vandaag geen bericht klaar had gezet.
Straal vergeten dat er tussen vrijdag en zondag een zaterdag zit!

Trouwens, merken jullie dat ik reeds beter schrijf sinds ik twee bladzijden Mulisch heb gelezen?
Nu nog een oude foto erbij en er is toch weer een volledig bericht ontstaan.
Mijn zaterdag is gered!

12 opmerkingen:

  1. oei, ben ik één van die 3 bezoekers ?
    je kan in je statistieken gaan kijken, soms heb ik 10reacties per dag en altijd rond de 50 bezoekers, ze sturen me wel soms een privebericht over een tekst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allé Lutje, je trapt er toch niet in hè? :-))) Volgens de statistieken van blogspot zelf zou ik gemiddeld rond de 120 bezoekers per dag hebben! Waarschijnlijk allemaal bezoekers zonder toetsenbord.. ;-)

      Verwijderen
    2. ;:o), ik heb andere statistieken, je ziet ook wel niet of walter een van je trouwste bezoeker is.....

      Verwijderen
    3. Volgens mij bezoek ik je elke dag...;-)

      Verwijderen
  2. vandaag eens zorgen dat ik toch bij die drie reageerders ben hihi

    ja er zijn altijd meer bezoekers dan reageerders
    k heb ooit eens een oproep gedaan op m'n blog dat iedere bezoeker die dag voor één keer eens allemaal iets reageerden
    maar t was niet gelukt :-)

    als je geen inspiratie hebt is het moeilijk een blogbericht te zetten
    daarom al ben ik blij dat ik destijds voor een hoofdzakelijk fotoblog gekozen heb :-) k ben al geen spraakwaterval ;-)

    aja, je vraag van krabbelen op een papiertje, is dat niet droedelen of iets in die trand


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een tekeningetje? en 3 bezoekers zijn toch 3 bezoekers.. :-) en is er een verband tussen zeezout en beter schrijven? hahahahaha..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het wordt inderdaad een droedel genoemd, zoals An al stelde..ik herkende het woord meteen!
      De foto was bedoeld voor berichten die men met een korreltje zout mag nemen. Weet niet of die uitdrukking ook bekend is mij mijn zuiderburen? ( Buurvrouwen?)
      Trouwens, mijn kinderhand is gauw gevuld en elke bezoeker is van harte welkom!
      Stouterikken modereer ik voor straf in de hoek! :-)))

      Verwijderen
  4. Goed geïmproviseerd zou ik zeggen....
    er zijn al drie bezoekers geweest..... dus behoor ik tot de grap ;-)
    En serieus moet ik mij, mij serieus nemen ??
    misschien beter geweest als ik het toetsenbord er nu uit getrokken had .....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké, u mag door voor de staafmixer. En dat vanwege het feit dat u mij attendeert op de schrijffout in mijn reactie op 'onze' buurvrouw', waarbij mij bij moest zijn. :-))))

      Verwijderen
  5. De reacties zijn héérlijk vandaag..dit moest ik nog effe kwijt..en die uitdrukking is mij welbekend hoor Walter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk, dat bewonder ik nou. Er toch weer iets van maken of het nou een foto of een blogbericht is.
    Op naar de zondag...en ik kom langs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O jee, snel nog ff afwassen stoffen en zuigen! Vroeg op dus, je hebt er geen tijd bij gezegd, Ferrara.. ;-)

      Verwijderen