Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 30 januari 2014

Zittend plassen op een damesfiets.



Vanwege een poging tot humor heb ik het woordje 'en' er tussenuit gelaten.
Kijk, die stang bij een herenfiets, waarom eigenlijk als het ook zonder kan?
Toevallig heb ik dit keer een damesfiets, een derdehandse voor 60 eurootjes.
Mijn vorige sportfiets had het totaal begeven!
Omdat ik geen auto bezit (goddank) heb ik wel eens iets achterop waar ik moeilijk mijn been overheen kan zwaaien!
(Linnenkast of bankstel, laminaat voor m'n hele benedenverdieping..)
Lang leve de damesfiets voor heren die daar geen probleem van maken.
Vraag me eigenlijk af of er werkelijk nog mannen zijn die het gênant vinden om op een damesfiets te rijden.



Om je gerust te stellen, ik zit niet te plassen op mijn damesfiets...maar je zal toch een lange tocht maken en niet durven 'wildplassen'!


Mannenemancipatie of gewoon een kwestie van wc schoonhouden, als het geen spoedgeval-plassen is, zit ik. Alleen bij haast spetter ik, ehh, ik bedoel sta ik!

Wat wel héél erg is, ik gebruik dagcrême! (-_-)
En dat al jaren voordat het voor mannen via de reclame gepromoot werd!
Of het helpt? Het maakt me eigenlijk niks uit. Ik doe gewoon alsof ik er daardoor beter uitzie.
Gelukkig is er tegenwoordig gezichtscrême speciaal voor mannen, die zorgt ervoor dat je toch nog een beetje een rotkop houdt...




15 opmerkingen:

  1. Zááááálig die humor!!! Ik heb ervan genoten voor het slapen gaan. Verder kan ik niet veel zeggen want ik ben geen man.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Damesfiets, dagcreme ... Een Metroman. De fiets kan in de stalling ;-)
    Ik zie je trappen met het pakket laminaat ...
    Krijg een associatie met het boekje "kikker gaat fietsen".
    Fijne dag Walter, grt Hedy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrijheid, blijheid Walter... :-)
    Fiets jij maar lekker rond op jouw damesfiets.
    De wielen zijn rond en je kunt er mee van A naar B, dat is het belangrijkste.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou weet ik hoe ik die rotkop heb .......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha A toch! Ben ik juist in een serieuze bui door je andere reactie op mijn 'bloggen' bericht, schiet ik weer vreselijk door je in de lach!!!! En zo hoort het ook,het evenwicht van de lach en de traan.

      Verwijderen
  5. Ik ken slechtere grappenmakers Walter 👍
    Het is trouwens , baai ze weeij geen wonder dat je vorige fiets aan barrels ging. Je kunt beter een bakfiets kopen man.
    Je urinoir foto vind ik erug mooi. Ik hou van zw wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. P.S. Over die crème........
    Wij gebruiken elke dag zonnebrand crème en we zien er uit als zestigers. Het is echt een wondermiddel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zestigers??? Dus je fotoshoppend alles! Ik dacht dat jullie vroege 50tigers waren...
      (slijm,slijm..) ;-)

      Verwijderen
  7. Wat veel erger is..ik heb een huisje geboekt op Schier en daar zitten 2 fietsen bij, een dames en een heer, mag jij raden wie er straks op die herenfiets mag rijden! Ik heb er al nachtmerries van!! :pp Ik hoop dat ik dan niet plots nodig moet plassen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, op deze reactie van je valt heel veel te raden hahaha!

      Verwijderen
  8. Walter, je ziet tegenwoordig heel veel mannen op elektrische damesfietsen. Dealers adviseren dat omdat naarmate je ouder wordt opstappen op een herenfiets lastiger wordt. Sommige mannen vinden het maar niks hoor op een damesfiets (macho's ;-)
    Ging het een beetje in de bochten met dat laminaat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Breek me de bek niet open Ferraraadmaar, het hele fietspad raakte gelamineerd en ik kwam met een lege doos thuis! Hhaha!

      Verwijderen
  9. Een damesfiets, cremetje, nou... nou.... en dan ook nog laminaat....
    Je hebt ook aanhangers voor de fiets, sommige doen er kindjes of hondjes in, dus laminaat moet ook wel gaan hahaha..... toch?
    Heel fijn weekend, groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even tussen ons Loes, ik vermoed dat je een lieverd bent. ( Maar natuurlijk kan ik het mis hebben ;-) )

      Verwijderen