Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 17 maart 2014

Vreemd is het wel.




Ik ben in een totaal andere wereld geraakt
en kan maar moeizaam bij die andere.
Het voelt goed maar tegelijk ook eenzaam.
Gillende dames die Bach zingen
bezetten even mijn atelier.


Mijn kwast is weer aftastende.
Een aftastende kwast op het witte vlak.
De kleine wereld van mijn atelier
voelt groter dan het universum.
Buiten schijnt de zon, een stille zon.
Heerlijk om te mogen
te kunnen kiezen.
Ik blijf in mijn atelier
In mijn huis
Leef in m'n werk.



Brutaal werk, dat niet meer braaf wil zijn.
Maar daardoor ook geen zoete broodjes krijgt.

De week begint en het lijkt alsof dat iets verandert.
Maar er verandert niets, tenzij je het zelf verandert.

Iedereen een goeie week gewenst.
Ik zeg 't maar even, je mocht eens denken dat ik je een rot week wens!
Lente en dat soort dingen...



3 opmerkingen:

  1. Gillende dames die Bach zingen?
    Ik was het niet....ik zing momenteel Jesus Christ Superstar.
    Voor jaar en die dingen.
    Ik wens jou ook geen rotweek Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, lieve Eveline...durf het nu te zeggen, lieve..;-)

      Verwijderen
  2. ik hoop dat het geen rotweek was
    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen