Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 11 april 2014

Raar maar waar...




Er zijn momenten dat ik niet echt weet hoe ik me voel..
Ben ik daar uniek in?
Hihi, het heeft te maken met geen feedback hebben, denk ik zo.
Als er geen confrontaties zijn is bewustzijn van wat je voelt soms moeilijk.
Je kunt natuurlijk zeggen; Nou en? Wees blij!

Ach, het kan vervelend zijn als je voor jezelf blijft hangen in onduidelijkheid..
En wachten totdat je ineens vervelend tegen je poes gaat doen..nee 't arme beest mag er niet onder lijden.
Daar heb je partners voor ( ... ) en die heb ik ( even?) niet!

Vandaar dit leitje in mijn keuken, en als mijn blik er toevallig op valt dan geef ik antwoord.
Vaak is het antwoord; Het is goed te doen vandaag.
Soms; Ik voel me klote, stom leitje! ( Grrrrr)
En zo nu en dan is het antwoord;
Ik voel me geweldig! (Toch?)

Nu weet iedereen mijn geheim.
Dankzij het leitje ben ik mij bewust van..
Het gekke is, ik heb nooit ruzie met dat leitje!
;-)

5 opmerkingen:

  1. Tja, dat de reden is.... :-)
    Dan zit er niets anders op dan dat je de keuze maakt om de boer op te gaan voor een nieuwe partner of het gewoon maar accepteren dat je praat tegen keukenattributen.
    Hoe dan ook, doe datgene waar jij je goed bij voelt... :-)

    Fijne dag en op naar een mooi weekend..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tegen dat leitje kan dan een vrouw/man niet tegen op..................

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...en dat weet je nog niet eens wat er op de achterkant staat A....

      Verwijderen
  3. Hi Walter, leuke post (glimlach / pret). Vroeg me wel af wat er zou gebeuren als je met een schoon leitje zou beginnen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-)
    afreageren met een wandeling kan ook helpen

    BeantwoordenVerwijderen