Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 10 april 2014

Verpakkingen.

Het juiste masker vinden of een goede verpakking..
Gisteren maakte ik het mij nog gemakkelijk met het berichten van..
Niets.
Vandaag zou ik van alles te vertellen kunnen hebben..gehad.
En dan lukt het me niet een masker op te zetten of om het in de juiste verpakking aan te bieden!
Ik denk ineens aan een sketch van Toon Hermans over hoe je iets brengt als het slecht nieuws is...
Jammer genoeg kan ik die sketch niet vinden. Daarin leidde hij slecht nieuws in door te beginnen met;
Ík was met mijn jojootje op het balkon aan het spelen... enz. enz. om uiteindelijk te vertellen dat de kat dood was! 
( Met Poppie is alles goed hoor!)
Dus doe ik de 'duif is dood' maar.
Heb er zelf even naar gekeken en vroeg me af of dit soort humor nog werkt in deze tijd..
Zelf heb ik deze sketch al te vaak gezien...dus dan werkt het gegeven moment ook niet meer zo sterk.

Alsnog een 'verpakking' voor dit bericht gevonden.
Bedankt Toon.
Vandaag ben jij mijn masker!
;-)



2 opmerkingen:

  1. Toon blijft een genot om naar te luisteren. En om naar te kijken! Die mimiek! En zijn timing! Nog steeds zijn er maar weinigen die hem kunnen evenaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja...het jojootje 😄😄😄😄

    BeantwoordenVerwijderen