Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 4 april 2014

Zomerbloggen.

 Was je weg dan?
Ja, had een korte vakantie in het noorden des lands.
Schitterend weer getroffen en....
Niet aan fotograferen toegekomen!
Schande!!
Had alleen m'n Olympusje bij me en dat schatje inspireert me niet meer zo om uitgebreid mee te fotografen...

'Even weg' was tevens de reden dat de reacties met vertraging geplaatst zijn.


 Station Gouda met 'gelukkig', mislukte selfie!




Kaas en stroopwafel, oftewel de nieuwe bioscoop en het nieuwe stadhuis.
Nu nog een gebouw in de vorm van een kaars erbij en de specialiteiten van Gouda vallen meteen in het oog bij aankomst in Gouda.

Dus toch maar even aankondigen?
Vooral vanwege trouwe volgers vind ik het wel zo netjes dat het dit keer, tijdens de 'zomermaanden', mooi weer periodes eigenlijk, kan gebeuren dat je reactie met wat vertraging geplaatst zal worden...
Je zal er vast niet overspannen door raken, toch vermeld ik het maar even.


(Stukje overbodige tekst verwijderd.)

Tot blogs lieve selfie's van me!

;-)

8 opmerkingen:

  1. Al is je plaatsingsbeleid mogelijk wat streng ;-) , ik blijf bezoeken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;-)....Ach, de soep wordt vast niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend, of zoiets.
      En natuurlijk plaats ik reacties van 'volgers' ALTIJD.

      Verwijderen
  2. Mooi, de lente is echt begonnen, de kaasmarkt officieel van start.
    En jij bent weer terug van een paar fijne vakantiedagen, wat willen we nog meer....

    Fijne vrijdag en op naar een mooi weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een selfie met de flits, dat kan niet lukken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Overspannen? dat woord heb ik uit mijn vocabulaire verbannen :-)
    Groot gelijk dat je wat bent gaan ontspannen dat ga ik ook doen een weekje dus je zal me wel weer zien verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker je gang gaan. Er zijn nog andere leuke dingen dan bloggen. Toch?
    Wel voortaan je goede fototoestel meenemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komen meer dan waarschijnlijk meer tripjes die richting, dan mag Niko (n) weer mee!

      Verwijderen
  6. zooo dat is leuk, een echte globetrotter wordt je :-)

    BeantwoordenVerwijderen