Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 14 mei 2014

Natuurlijk MOET het niet...




Bloggen doe je omdat je het leuk vindt en op zich vind ik dat nog steeds.
De laatste tijd iets minder inspiratie, maar als ik geen bericht neer zet,
voelt het net alsof ik vergeten ben de 'bak' buiten te zetten of de kat vergeten ben eten te geven.
En inderdaad, de bak moet vandaag buiten en Poppie...
Nee, dat was maar beeldspraak, die vergeet ik nooit.
Trouwens, daar zorgt ze zelf wel voor!
Ze gaat gewoon om mij heen lopen en voor m'n voeten, totdat ik bijna m'n nek over haar breek.
(Wederom een uitdrukking.)

3 opmerkingen:

  1. Wie weet krijg je wel inspiratie van al de dingen die er vandaag gedaan moeten worden.
    Mooie dag vandaag Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooit heb ik eens geprobeerd om Klaas te laten " lijnen " met als gevolg dat hij het plakje kaas van mijn boterham trok. Ik heb daarom alle vertrouwen in Poppy. Die komt er wel .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. walter, over de kat vallen is niet zo erg als over je eigen voeten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen