Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 18 juni 2014

België wint en ik ben verloren!




Als niet voetballiefhebber heb ik alweer zitten juichen!
Ik ben verloren, en dat gelazer morgen weer!!!
Maar er is hoop voor me, de andere wedstrijden zeggen me verder niks.
Ben wel goed, maar niet gek!
Of toch?



Misschien komt het wel door mijn Belgische blogvrienden dat ik zo meeleefde?

Van harte gefeliciteerd, beste Belgische voetbal haters!

;-)



5 opmerkingen:

  1. Ja leuk om te zien...!
    België is ook met het voetbal virus besmet geraakt en doet mee.

    Mooie dag vandaag en op naar een goede wedstrijd vanavond...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Gelukkig ben ik gewend aan momenten van hopeloosheid. In ieder geval hoef ik geen oranje vlaggetjes te verwijderen als het mis gaat! ;-)

      Verwijderen
  3. Hahaha walter toch.. ik ben geen hater maar het zegt me niks voetbal.. ik ben met mijn auto naar de self car wash geweest en er was geen mens.. lekker makkelijk.. dus bedankt aan de voetbal :-)
    Je knip en plakwerk is ook goed gelukt :-)
    Laat je deze avond dan nog maar is goed gaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen