Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 30 juni 2014

Ont-moedelozen.



 En gelijk met mijn moedeloosheid schoten ook mijn jaloezieën omhoog.
Bizar om ze omlaag te laten, ik heb helemaal geen inkijk!
Oké, behalve als een buurvrouw verderop de was op haar dakterras hangt.
Dan hou ik gewoon even mijn hand voor mijn kruis. 
;-)

Een mens kan wel eens in moedeloosheid terecht komen.
Ik was zo'n mens, maar natuurlijk bleef ik wel gewoon doen wat moest en ging ik zelfs de dingen aan die op mijn pad kwamen. Er buiten kwam ik nog zelden. (Buiten dat veilige pad, dan wel te verstaan.)
De kijk die ik op mezelf had was: Lui, te dik, te oud en nog behoorlijk lelijk ook!
Gelukkig kan ik daar nu weer om lachen.
Hoe ik eruit ben gekomen?
Eigenlijk door gewoon eens onder ogen te komen naar wat mij diep van binnen negatief bezig hield.
Ik leefde min of meer in een wereld die helemaal niet aan de orde was!

Hulp vragen was mijn eerste zet naar ontmoedelozen.
De tweede zet was anders gaan eten en moven met die luie ass!!!
Zie de blauwe halters op de stoel, 6 kilo beweging terwijl ik 30 minuten gym!
Kilo's vlogen eraf en kilo's levenslust maakte daar plaats voor.
Mocht je ook moedeloos zijn en tips willen om te ont-moedelozen, 
vraag ze gerust aan.
Elk woord wat ik je daar over stuur kost je slechts 50 euro.
(tussenvoegsels zijn gratis)
Tja, je moet er wat voor over hebben.

Niet meer moedeloos zijn blijkt duurder dan moedeloos zijn!
Dus een extraatje kan geen kwaad. 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten