Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 25 juni 2014

Over de gewone dingen.


Eerst weer eens genoten in mijn privé paradijsje...

Een nieuw t-shirt gekocht + twee korte broeken en eindelijk weer eens sandalen!
Niet van dat geitenwollen sokkensoort, maar gewoon neutrale sobere.
Toch maar eens een shirt met opdruk gekocht, eigenlijk ben ik ook daarin altijd vrij sober, geen flauwe kul.
Maar ach, het heeft toch wel wat.
Het getal '76' in de print op het shirt deed me nadenken...
Ik ben nu 64 en mocht ik de 76 halen dan heb ik nog maar 12 jaar te gaan!
Mijn vader heeft op een niet zo leuke manier nèt aan de 73 gered.



Positiever nieuws is dat ik sinds tijden weer eens op de weegschaal durfde..
Meestal als ik hoop afgevallen te zijn, blijk ik een kilo of wat zwaarder te zijn geworden, dus...
En wat schetst mijn verbazing, 3.5 kilo er af in 2 weken tijd!
Mijn groente smoothy's werpen hun vruchten af!
Alhoewel dat eigenlijk bij 'vruchtensmoothy's' zou horen, toch?
Oké, 3.5 kilo eraf op een overgewicht van, toch wel 15 kilo, toont zich nog niet in de spiegel van de paskamer. Nog een geluk dat ik behoorlijk bruin ben, dat camoufleert een beetje.

Een gewoon bericht over de gewone dingen..
En dan nog wel de persoonlijke dingen ook!
Verder had ik een reportage gezien over de Google glasses...
We gaan een dubieuze toekomst tegemoet.

 

Daar waar ik het op mijn Werkwijze nog over eerlijkheid, openheid en oprechtheid had, over wat vertel je wel en wat niet, daar hoeven we straks niet meer over na te denken.
Het lijkt alsof we in de nabije toekomst allemaal figuurlijk gesproken in onze blote reet zullen lopen.
En dan maar hopen dat het voor de machthebbers ook geldt.


4 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om wat nieuws aan te schaffen..!
    De zomer is begonnen.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kledij staat me wel aan, je kleed je niet oud.
    en wat de toekomst brengt; dat zien we dan wel weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat die blote reten figuurlijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezellig hoekje
    jij 15 kg overgewicht? geloof ik niks van

    BeantwoordenVerwijderen