Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 30 juli 2014

En dan...?

Nee, ik kan me er echt niks bij voorstellen dat wie dan ook niet door heeft, niet voelt dat het over mensen gaat, over gezinnen, over ouders en kinderen, broers en zussen, over leven in vrede..



Nee, ik kan er met mijn hart niet bij...medemensen vermoorden omdat je vindt dat...ja wat eigenlijk?

Wie zijn dat eigenlijk die dit doen, dit veroorzaken?
En ...hoe zeggen we er NEE tegen, nee tegen deze onmenselijke en harteloze gekte.
Bommen gooien, beschieten..
Ik zeg er NEE tegen, een groter NEE
Kan ik er iets mee?
Ja, dat kan ik. 

In het vorige bericht stelde ik nog; Er zit schoonheid in alles..
En ja, hier zit schoonheid in NEE zeggen tegen deze gekte.


http://ts4.mm.bing.net/th?id=HN.608036299833805963&pid=15.1 Erg grappig, meneer Poetin...

5 opmerkingen:

  1. Men kan zeker "NEE" zeggen maar onze nee wordt niet gehoord.. dat is niet belangrijk genoeg in hun ogen.. dat politiek gezever dan.. ze moesten al die dikke mannen (niet letterlijk nemen) zelf eens laten vechten op de 1ste rij.. zou dit dan ook gebeuren en zolang duren?????????????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gehoord of niet gehoord, gewoon in ieder geval Nee blijven zeggen, al is het maar in je hart..Enne zo erg dik ben ik nou ook weer niet hoor... ;-)

      Verwijderen
    2. Walter toch... ;-)))

      Verwijderen
  2. Begrijpen ?????
    Iemand die bereid is zijn leven te geven, en zijn leven ook geeft en andere het leven daarmee nemend.
    Nog erger iemand die bereid is zijn kinderen op te offeren, ... voor ............
    Jij begrijpt dit niet, en die begrijpen je NEE niet.
    Ik begrijp het ook niet.............................

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zeg je heel mooi A, jouw NEE is een heel invoelbaar NEE. Eigenlijk een zeer 'logisch' nee...

      Verwijderen