Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 29 juli 2014

Gesprek met zoon.

Logisch dat ik dingen met hem deel, zoals hij dat met mij doet.
Het was mijn levensles dat ik zelf zo een vader niet had..
Maar aan het eind van zijn leven durfde hij eindelijk te bekennen:
Ik had je enorm lief, maar was niet met dat soort liefde opgevoed..
Hij wist er geen vorm aan te geven.
Mijn hart is gelukkig geheeld voordat hij deze wereld verliet.
Vergeving en begrip, diep van binnen uit.
Ik weet nog dat moment dat hij ineens zei..wie of wat je ook bent, als je maar gelukkig bent.
En dan mijn eigen zoons..wat een geschenk dat ik dat zelf allemaal heb kunnen overwinnen!
Weet je, ik had een ( zacht gezegd) moeilijke jeugd... maar er was liefde en dat maakt veel goed.

Oké, open gesprekken met mijn zoons..
En zomaar ineens zegt mijn zoon op een warme en vrolijke manier;
'Ben je verliefd op Jan?'





Tja, en dan ga ik weer grapjes maken ...










Nou ja, ik mag toch best verliefd zijn op een man.
Mijn liefde heeft zich immers al voort gepland.
Twee schitterende zoons.
Amen. 
Hihihi.. 


9 opmerkingen:

  1. Liefde is 1 van de mooiste dingen in het leven.. en is de liefde wederzijds? Of mag ik dat zo openbaar niet vragen? ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De liefde is meer dan wederzijds, er is verbazing van beide kanten.. SMILE

      Verwijderen
    2. Dan is het dubbel zo mooi.. geniet er maar van Walter, ik ben heel blij voor je!
      je ziet he een oudere walter (bok) lust ook nog een groen jantje (blaadje)!
      hahahaha.. dit kon ik niet laten liggen.. je kent me he.. give it to me baby ;-)))))

      Verwijderen
    3. Haha buuf, ik heb inderdaad even in Jantje gebeten... O nee, we hebben samen gegeten! Met deze warmte omschrijf je de dingen al snel wat dubbelzinnig.. ;-)

      Verwijderen
  2. Hé Walter, wat fijn voor jou :-)
    Ik wens je een hele fijne verliefde periode toe en heel veel goeds.
    Geniet ervan...
    Lieve groetjes,
    Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Walter het spatte van het scherm, maar ik durfde het niet te vragen. Gelukkig je zoon wel.
    Leef je leven en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. k dacht het wel :-)
    waar het hart van vol is... daar schrijf je over
    veel geluk

    BeantwoordenVerwijderen