Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 16 juli 2014

Met Tolle in de tuin.


Zoals je ziet
een vrolijke bende
daar in mijn 'serre'.
De foto heb ik een extra
kleurenbad gegeven.
Vanwege het grijze weer.
En nu maar eens kijken
hoe weerbestendig
deze vrolijke boel is!

Mijn afdakje is een (tijdelijk?) feit.
Geen sjieke overkapping met allerlei technische snufjes, heerlijk!
Het geeft een gevoel van simpele vrijheid.
Eckhart Tolle heeft een serie video 'boodschappen' gemaakt.
Laptop op tuintafel. koptelefoon op.
Buiten hetgeen hij te zeggen heeft zijn de filmpjes bijzonder rustgevend.
Inzichten die ik ooit mocht ervaren worden weer even bij me aangescherpt.

Ik werd er bijna letterlijk ingezogen, als je dan toch het Nu wilt ervaren dan was het hier.
Met een flinke dosis ontspannen energie ben ik daarna met andere dingen aan de gang gegaan.



2 opmerkingen:

  1. Helemaal klaar voor de warme dagen die gaan komen.
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn hete dagen in aantocht, het weerbestendige zal niet zijn dat het wegregent, maar dat het wegsmelt.......

    BeantwoordenVerwijderen