Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 28 juli 2014

Mooie wandeling. Reeuwijkse plassen.


Het kan mee zitten, gister was een perfecte dag met Jan, werkelijk prachtige wandeling gemaakt.
Daarna heerlijk in de bloedhete zon gezeten, terras; Het Vaantje.
Snackgarnituur, 4 consumpties...ja het kan echt meezitten.
Weer 'thuis' gekomen heerlijk ik mijn tuin gezeten.
Daarna chinees gehaald, want zo noem je dat; Kom Jan, we gaan chinees halen!
In mijn tuin gegeten..en in de avond een beetje gehangen, wat tv, kletsen, internetten en...toch maar weer niet vroeg naar bed. De herkenning van dezelfde muzieksmaak en daarover verbaasd kunnen zijn in de trant van; Jij ook al!
Geloof het of niet, we vinden elkaar gezellige kerels.
Ach, ik voel me weer 30, maar heb minstens een week nodig om die vouwen uit m'n vermoeide 60+ hoofd te laten bijtrekken.
Jan had selfies van ons gemaakt, nee ik zag het ineens weer, 30 ben ik niet meer.
Mijn hart gelukkig wel.
Want samen de halve nacht doorhalen laat bij mij wel sporen na..
Ik heb het er meer dan voor over.
Roermond - Gouda...maar vrienden kan je gelukkig nog steeds maken.
Mijn hart is een beetje vol van Jan, een warm en oprecht mens.
Spontaan, hij laat gewoon zijn hart spreken.
Gaat dansen op muziek en trekt gekke bekken, waar vind je nog zo'n mens!
Toen hij erbij ging zingen sprongen m'n glazen..was vast slecht glaswerk want Jan zong haarzuiver.
Ken je het geluid van nagels over een schoolbord?
Haarzuiver dus, en ik lag weer krom van het lachen!
Als God een beetje meewerkt, dan worden we warme weekendvrienden.
Nou ja, zo om de 2-3 weken.. 
Volgens mij was ik toch kluizenaar? ;-)

7 opmerkingen:

  1. die Jan lijkt me een goeie vriend voor je, ik denk dat je stiekem al uitkijkt naar de volgende 14 dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit leest een beetje net als 'Het leven zoals het is'. Dagdagelijkse belevenissen, al dan niet gekruid met een vleugje humor. Het gewone doen en laten in een gehaaste maatschappij en toch even de tijd nemen om te genieten van het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastische reportages en een fantastisch man heb jij leren kennen.
    Liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je zo genoten hebt Walter. Hier kun je weer een hele poos op teren.
    Wel jammer dat we des selfies niet mogen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha Eveline toch! Op zich had ik wel graag een mooi foto van Jan laten zien, wilde hij toch maar liever niet.. ;-) Een mens met een warm hart is mooi om te zien..

      Verwijderen