Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 12 juli 2014

Pa is moe.



 Naaktfoto, met kleedje aan.

Drukke week gehad met veel van alles en nog wat en soms ook helemaal niks, vooral dat laatste kan erg vermoeiend zijn. En dan zegt er iemand; 'Je ziet er goed uit ' ...voor je leeftijd!
Het scheelt dat ik een man ben, die trekken zich dat niet aan en ook dat komt door m'n leeftijd.
Zo heeft elk nadeel z'n eigen nadeel.
Dus neem ik me voor dit weekend moe te zijn.
En dat valt niet mee voor een pa.
Bij elk bericht moet er bijna dwangmatig een foto, ongeacht de kwaliteit en ongeacht het feit of de foto van toepassing is..
Wat kan ik soms toch een vreselijk vermoeiende man zijn!
Je zal er maar elke dag mee moeten leven...hetgeen ik toch eigenlijk best met plezier doe.
O ja, ik vergeet het bijna.
Vandaag ben ik moe.
En nu maar eens kijken of ik nog    censuur    heb...

Ondanks het feit dat ik waarschijnlijk moe ga zijn, wens ik jullie (?) toch een bijzonder prettig...
weekend.





3 opmerkingen:

  1. Fijn weekend en rust maar lekker uit...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mannen mogen oud worden, vrouwen niet.. waarom? geen idee.. onze maatschappij is nu eenmaal zo geworden.. ik word ook oud, ik vind dit best oke.
    Dan zal ik in Belgïe en jij in Holland er een luie zondag van maken ;-) zalig niets doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoef niet moe te zijn, ik ben het al.
    Fijn weekend met het moe zijn.

    BeantwoordenVerwijderen