Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 9 juli 2014

Zomerberichten verslag.

Korte zomer berichten. 1.Hoe doe je verslag van een zomer?
Vandaag (4-7-14) is het buiten warmer dan binnen.
Binnen 21*, buiten 26*.
De zon gaat minder worden komende tijd, net als de temperatuur, en dat terwijl ik zon en zomer verslaafd ben! Je mag reageren op de zomerberichten hoor! 

;-
Korte zomerberichten. 2. 
5-7-14 Altijd zomer, tja...maar er is een weersomslag.
We zullen er maar met humor en goede moed naar kijken. Na een tijdje prachtig weer kun je je vaak niet voorstellen dat het weer anders gaat worden.
En helaas, volgens de voorspellingen wordt het dat!
Er van uitgaande dat het KNMI het juist zal hebben, improviseerde ik een 'regentent' boven mijn tuintafel.
Gelijk dezelfde dag waaide het blauwe ding reeds los!
Maar ik laat me niet ontmoedigen en ga hem straks beter vastmaken.
Ach, ik weet nu eigenlijk al dat ik daar echt niet ga zitten met klote weer! Hihihi, maar het idee maakt me wel vrolijk.
Korte zomerberichten. 3. 
6-7-14  De regentent?
De lucht in gegaan, ik kon er gelukkig om lachen...
Zou het komen doordat je alleen leeft? Of ben ik inderdaad een zeer flexibele vent? Flexibel als in 'stemmingsgevoelig'.
Dat niet alleen, ik presteer het ook om in 2 dagen weer bijna 2 kilo aan te komen! 'Even niet op mijn eten gelet', heet dat.
Morgen weer een dag, maar dat dacht ik gisteren ook!
Ach, lieve lezers, wat heeft deze man-alleen het toch af en toe ontzettend moeilijk met zijn ego-worsteling.
Zomerse zondigheid, vandaag/gisteren dus, deed ik er even niks mee en door de voetbal ben ik heen geslapen.
Een zomers bericht dus, de hele dag rauwkost gegeten als malle Pietje.
Gelukkig lach ik me soms helemaal suf om mezelf, beter dan dat een ander het doet, toch?
Gnarfff

ps, kilo's bleken er vanmorgen weer af..
Trek je niks van dit bericht aan, het is een experiment, zodat ik de berichten van de rechter kolom hier kan opslaan om ze dan later rechts te verwijderen..
 

2 opmerkingen:

  1. Vervelend die regen en in huis is het hier ook nog eens erg donker. Ik had het net zo naar mijn zin in mijn tuin. Om jouw verhaal moet ik lachen, de tent de lucht in...... maar goed, er komen betere tijden aan en de hortensia's hoef ik geen water te geven, dat scheelt ook weer. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu, ik doe het toch hoor, om je lachen :-)
    en de zijberichten heb ik ook gelezen
    zou het kunnen dat je vermagert van ijsjes eten als je dat denkt, it 's all in the mind :-D

    BeantwoordenVerwijderen