Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....









zondag

Zomerberichtenverslag 2

Eigenlijk nog best een hele klus dat 'getransporteer van rechts naar hier.
Ach, doe ik tenminste nog iets (on)zinnigs.






Dit keer is de tekst reeds in de foto verwerkt. Mooi weer is blijkbaar toch inspirerender!

Korte zomerberichten.5.

8-7-14

Zomer 2014, en daar een dagelijks verslag van maken.
Natuurlijk niet al te persoonlijk, want zo nu en dan gebeuren er dingen in mijn leven die nauwelijks het daglicht kunnen verdragen...
Grapje? Ja, laten we het daar maar op houden. ;-)
Regen, prachtige regen zie ik in mijn tuin. Goh, wat staat dat eigenlijk leuk in een zomerse tuin! Regen...
Tegelijk vraag ik me even af, leest iemand deze berichten in de zijlijn?
Je mag gerust weten dat ik mij behoorlijk zit uit te sloven om er iets onbenulligs van te maken.
Zomer...
Ben er gek op, straks niet op de fiets, maar lopend met de paraplu boodschappen doen.
De foto bij dit o.s. (onbenullige stukje) is mijn 'vliegen/muggen/insecten, anti-nieuwschierige buren klikgordijn.
Klikt alleen bij het sluiten, das wel jammer.
En me vandaag afsluiten

voor de buitenwereld?Weer niet gelukt!
Die impuls om toch de telefoon op te nemen zit er diep ingebakken.



Korte zomerberichten. 4.7-7-14

En natuurlijk gaat het over gisteren..
De verwachte regen kwam pas in de vroege avond, late middag.
Fruit en groenten en God mag weten waarom?
Eigenlijk een raar fenomeen, dat dieet gedoe zo nu en dan.
Zomer, ja ik ga gewoon zomer doen, ongeacht het weer.
De blender is ter ziele, tijdens het 'blenderen' kwam er ineens rook uit het ding, leek me niet verstandig verder te gaan met blenderen!
Dus de staafmixer gaat weer dienst doen.
Blendert ook uitstekend.
Bleekselderij, tomaat en komkommer en aantal druppels tabasco.
En me dan maar wijsmaken dat ik er beter van word.
Uiteindelijk gaat het erom waar je in gelooft.
Alles is in the mind!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen