Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 29 juli 2014

Zou er dan nog oorlog zijn?


Weer alleen en dan moet alles even bezinken.
Jan weer naar huis, ik weer alleen in m'n hutje op de hei.. ;-)
Dan denk je na over zo'n speciale ontmoeting.
Je hart openstellen voor elkaar...en dan blijk je elkaar te vinden.
Je pijn, je vreugde delen, eigenlijk begrijp ik niet waarom dat veel te weinig gebeurt.
Stel dat ze dat in de Oekraïne zouden doen, ik noem maar wat...ga je dan nog op elkaar schieten en elkaar van van alles en nog wat beschuldigen?
Vrijheid zit in het hart en mag niet afhankelijk zijn van politiek.
Het is een moeilijke materie en ik vraag me af, komen we daar ooit uit?
Nou ja, ik werd boos bij de Griek, zo zie je maar, het kan ons allemaal overkomen.
Weet je, we blijven gewoon oefenen in de liefde en ik weet zeker dat mijn blogbezoekers dat ook doen!
Dus natuurlijk is er hoop!!!

Een knuffel voor Jan!
Voor liefde hoeft een mens zich niet te schamen..

5 opmerkingen:

  1. Waar hoop is, is leven.. en liefde.. en genegenheid.. en positivisme.. enz.. enz..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oefenen in de liefde, als je het niet kent moet je het inderdaad oefenen.....maar eigenlijk als je iemand graag hebt gaat dat vanzelf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is het, zolang er hoop is, is opgeven geen optie.
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor liefde moet je je nooit schamen......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je iemand ontmoet hebt waar het mee klikt.
    En natuurlijk moet je blijven hopen.
    Liefde of iemand die je graag mag, hoe je het ook noemen wilt, dat is allen maar fijn,
    gezellig toch!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen