Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....









maandag

Thema van deze week; Alles positief!


Foto; Jan

Was het maar zo makkelijk als dit;
Leer van gisteren, denk aan morgen
maar leef vandaag.
Praktisch gezien zou je ook kunnen denken;
Kijk of je een fout van 'gisteren' nog kunt corrigeren,
leef inderdaad bewust in de dag waarin je je bevindt
en kijk of er dingen geregeld moeten worden voor 'morgen'.
Elke keer dat dit lukt is meegenomen!

5 opmerkingen:

  1. Positief de wereld inkijken is zeker niet verkeerd.
    Goede start van de nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal mijn best doen, alhoewel mijn dag al slecht begonnen is.. maaaaar ik ga toch mijn best doen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De dag van gisteren vergeet je vandaag, zodat je hem morgen vergeten bent.

    BeantwoordenVerwijderen